Hippe-style

 
Häromdagen så var jag på en fest med temat Back in the days och jag valde att klä ut mig till hippie. För att matcha mina färgglada kläder så gjorde jag den här designen, om man nu kan kalla det för det. Jag målade helt enkelt på en massa olika färger som jag sen rörde ihop och blandade in i varandra. Avslutade det hela med att måla dit ett par blommor och peace-tecken. Väldigt ovant för mig som har en tendens att vara lite av en perfektionist när det kommer till naglar, men jag gillar det på nåt sätt. 


Gud så snyggt! Såå kreativt och extremt läckert! :) Riktigt fint shär till sommaren! Ha en fin torsdag, kramkram!

Svar: Taaack, vad glad jag blir!
nailpolish.blogg.se

2014-05-22 | 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback