seaweed

  

Inser att jag aldrig la upp någonting förra veckan, men grejen är den att båda mina tumnaglar är helt sabbade så för tillfället så är det halvkul att göra fina designer! Gjorde i alla fall denna igår och jag tycker att den blev rätt häftig. Lekte med en variant av watermarble och använde olika nyanser av blått och grönt. Kanske inte världens mest stilrena design, men den är väldigt rolig och du lär få en del kommentarer om den!
 
Du behöver: Gult, grönt, ljusblått, mörkblått och klarblått nagellack samt en skål, vatten, tandpetare och hårspray.
 


jätte snyggt ju vill också kunna fixa mina naglar bra :)

2013-01-13 | 18:42:05

Sjukt snygg!

2013-01-14 | 18:05:03

Svar: jag suger med på att hitta bra second hand butiker, så jag kör på internet istället!! Tradera är lätt bäst, billigt och bra! Kram

2013-01-23 | 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback