gold & silver

 
 
Har verkligen fastnat för det här med metallicfärger, silver och guld känns så härligt nu i juletider. Denna design är nästan en upprepning på förra veckans, med den skillnaden att jag har lagt in en liten guldgradient längst ner. Det blev inte riktigt som jag tänkt då den guldiga färgen inte var så stark som jag ville ha den, men det blev ju helt ok ändå! Det känns föresten som att bilderna blir brusigare för varje vecka, men det är svårt att fånga soltimmarna när det är så få varje dygn!
 
Du behöver: Silver, guld och glitternagellack samt en svamp.


Snyggt!

Nu är det de sista dagarna som du kan anmäla dig i min tävling, En värdecheck på 100kr kan du vinna. --> http://amator.blogg.se/2012/december/tavling.html#comment

Ursäkta om du inte gillar kommentarer som denna.

2012-12-19 | 19:29:43

snyggt :)

2013-03-28 | 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback