pretty valentine

 
 
Funderade på om jag skulle göra en typisk alla hjärtans dag-look med hjärtan och allt vad det innebär, men bestämde mig för att göra denna. Den är söt, glittrig och framförallt rosa, så jag tycker definitivt att den passar bra! Ni får ursäkta bildkvaliten föresten men mitt objektiv till kameran har tyvärr gått sönder. 
 
Ljusrosa - Viva la Diva
Guldglitter - H&M
Vitt - Viva la Diva


Gud så fint, blev riiktigt lyxigt med glittret :)

Svar: Vad snäll du är, tack så mycket!
nailpolish.blogg.se

2014-02-11 | 22:17:41

Så himla fint! :)

Svar: Åh, tack så mycket!
nailpolish.blogg.se

2014-02-13 | 13:57:46

Så söta! du hade gärna fått bli min personliga nagelfixare, drömmer mig bort :D hehe!

Svar: Haha tack, vad glad jag blir!
nailpolish.blogg.se

2014-02-15 | 07:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback