nya tider

Som ni kanske ser så har jag monterat om en del här på bloggen, och med ny design så kommer även andra förändringar. Har till exempel bestämt mig för att få igång en bättre uppdatering, men som ni kanske förstår så målar jag inte om mina naglar varenda dag. Istället så tänkte jag publicera rena inspirationsinlägg där jag tipsar om andras designer, nagellack, guider och olika trix. Låter det bra? Jag är taggad. 
 
 
 
Jag tänkte börja med att tipsa om en tjej som går under namnet Cutepolish, och ni som är intresserade av nailart vet säkert vem hon är. Med jämna mellanrum så publicerar hon tutorials på youtube där hon tydligt förklarar hur man kan gå tillväga för att få fina naglar. Hon använder sig ofta av nya och spännande tekniker, med det är aldrig så svårt att inte vem som helst kan klara det. Kolla in!


Gillar din nya design :)

kram

2013-04-13 | 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback